maandag 21 januari 2019

Rolodex 4 en 5 Winter

Toen ik van de week het Rolodex kaartje voor de Scrapheap Year Challenge maakte was ik zo lekker bezig dat ik nog twee kaartjes gemaakt heb met ook winter als thema.
Voor allebei gebruikte ik het glitterpapier voor de sneeuw.
De pinguins had ik uit een advertentie voor de winterspeeltuin geknipt omdat ik ze zo vrolijk vind.
Als achtergrondje gebruikte ik een stukje uit een Action papierblok, waar ook rood in voorkomt.
 Ik heb een doos met restjes papier en terwijl ik daarin zocht naar kleine stukjes voor de andere twee winterkaartjes, vond ik een reepje papier met allemaal sneeuwmannen erop en daar heb ik toen ook nog een kaartje mee gemaakt.
De sneeuwvlokjes heb ik ook uit glitterpapier geponst en daar heb ik in het midden van die plakpareltjes geplakt.
Het stickervel waarvan ik de sneeuwman voor het eerste kaartje gebruikt had lag nog op mijn tafel en daarop zat een ronde sticker met de tekst Let it Snow. Dat heb ik in stukjes geknipt zodat het op de onderkant paste.



2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik vind ze aklebeiheel erg schattig! Leuk formaat!

Jolande zei

Het is ook wel een beetje een lastig formaat.
Omdat het rond moet kunnen draaien kan er niet al te veel uitsteken, maar
het is wel leuk om deze kaartjes te maken.