maandag 14 januari 2019

Inchie Dress up your pet day


Vandaag is het  NATIONAL DRESS UP YOUR PET DAY
National Dress Up Your Pet Day is observed each year on January 14.  Pets do become part of one’s family.  This day was created to make it a special day for them, to celebrate them and also to support the pet fashion community.
------------------------
Onze huisdieren hoeven niet bang te zijn dat ik ze kleertjes aan zal trekken, want ik vind dieren met kleren aan zielig.
Ik had niet gedacht dat ik een plaatje zou vinden voor deze inchie, maar het was een van de eerste plaatjes die ik vond; een cavia aangekleed als Roodkapje...

3 opmerkingen:

freebird7100 zei

a red riding guinea! Lovely.

Margriet zei

Oh, wat schattig! Maar in het echt hou ik ook niet van dieren met kleren aan!

inkyfingy zei

I'm with you on the dress up thing, especially if it is meant to support such a silly industry! However, you did very well to find your cute little image! Dx