donderdag 5 september 2013

Tag Along: #2 Birds

Gisteren was ik net op tijd om mee te doen aan de eerste opdracht van Tag Along. Vandaag kon ik gelijk beginnen aan de opdracht van de komende week: Birds.
Vroeger knipte ik silhouettes uit speciaal zwart papier dat aan de achterkant gegomd was. Tegenwoordig knip ik gewoon een plaatje uit en verf ik het zwart :-) Deze birds komen uit het vriendschapsboekje dat bij een Flow zat.
Het is toch wel weer heel erg leuk om zo'n wekelijkse uitdaging te doen.

6 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ja vind ik ook. Erg leuk en je tag ook. Ik ga die silhouetjes eems proberen

Deborah zei

Fab silhouettes - makes a real impact.

Lorraine zei

great tag

chrissie zei

Terrific tag

Love Chrissie x

trompke zei

Wonderful tag!

Christine Kiehl zei

Beautiful! Love it!!