vrijdag 27 september 2013

Olde Curiosity Shoppe deel 1

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met een heel klein boekje (14,5 x 10 cm) te maken met een 8x8 paperpad van the Old Curiosity Shoppe van Graphic45.
Het was weer een workshop van Clare, dit keer wel voor 8x8 papier, maar omdat ze sommige dingen uit de 12x12 pads knipt was het toch wel weer aanpassen hier en daar.
Ik vind het leuk om met de helft van het papier een workshop te doen en dan later met de andere helft zelf te gaan freubelen.
Ook vind ik het leuk om verschillende boekjes/albums te maken. Zo is dit boekje kleinder dan de Steampunk Spells en zijn de pagina's geen pockets.
De voorkant van de workshop vond ik ronduit lelijk, dus die heb ik helemaal anders gemaakt.
Vanmiddag heb ik de eerste helft op de foto gezet, daarna heb ik nog tags zitten maken voor de andere helft en daar moet ik nog bij daglicht foto's van maken.











2 opmerkingen:

Margriet zei

Ontzettend leuk!!!

trompke zei

Poeh.... Jij hebt het druk gehad! Maar het resultaat is fantastisch!