donderdag 5 september 2013

Artsy Fartsy

Ik loop weer eens achter met het van the coffee table art journal, dus gisteren eerst eens tijd gemaakt om eraan te werken.
Voor de opdracht van 15 augustus moesten we modeling paste gebruiken, maar omdat dat beter een nachtje kan drogen, heb ik eerst de opdracht van 30 augustus gedaan.
PROMPT: Artsy Fartsy
SHOOTERS: Maak een foto van je mok met je favorite art supply.
BOOKERS: Een mok is waarschijnlijk het makkelijkste ding om te tekenen, dus probeer het en teken een mok...

Ik denk dat kleurpotloden toch echt wel mijn favorite art supply zijn en daarom heb ik ze in mijn mok gezet en er zo een foto van gemaakt.
Wat het tekenen betreft heb ik mezelf helemaal overtroffen hahaha

4 opmerkingen:

Margriet zei

Je bent een tekentalent ;-) Hoe dan ook, ik vind het wel een prachtpagina geworden!!!

trompke zei

Hou ook van potloden :-) Leuk, dat die mok steeds terug komt. Is de bedoeling ook, dat weet ik, maar zo'n dubbele mok heeft iets extra's.

Glenda T. zei

Wow, your mug drawing turned out wonderful!! Thanks for playing along with us!

Karen zei

I think the mug looks great-love the flowers on it!