maandag 30 september 2013

Smashing Autumn Journal Af!

Vorig jaar heb ik de online class Smashing Autumn gedaan. Ik werkte op losse blaadjes, die ik tijdelijk in een multomap stopte.
Daar zat het nog steeds in.. De kaften waren gesneden, ik had een papierblokje van Bo Bunny waar ik de kaft mee wilde beplakken, ik had ook inmiddels weer van die spiralen om mee in te binden, maar ik had geen zin om eraan te werken.
Misschien omdat het nu weer herfst is of omdat ik toch steeds probeer dingen af te maken, heb ik het journal nu afgemaakt.
De kleuren zijn in het echt veel mooier dan op de foto en ik vind het zo leuk geworden, dat ik het nu tussen de herftdecoraties in de woonkamer neergezet heb.

 (Nu Winter Wonderland nog lol)

4 opmerkingen:

Ineke zei

Alweer zo'n mooi journal en ja, dat zal zeker leuk staan tussen de herfstdecoraties!

Margriet zei

Het ziet er prachtig uit en nu ben je mooi op tijd klaar om het tussen de herfstspulletjes te zetten :-)

Anoniem zei

Prachtig! al die warme kleuren!

trompke zei

Kom net uit de zomer... Moet nog even wennen aan de herfst. Journal is mooi geworden.