zondag 16 juli 2017

P197 Rework an old page

Ik geloof niet dat ik de opdrachten van Art Journal Prompts nog leuk/inspirerend vind en als ik niet zo dom was geweest om een promptjaar te zou ik er niet mee doorgaan.
Vorige week was het onderwerp REWORK AN OLD PAGE.
Nu werk ik meestal op losse pagina's en als die me niet aanstaan gooi ik ze weg en verdere oude pagina's wil ik niet reworken, omdat ze weergeven hoe ze toen gemaakt zijn.
Maar heel lang geleden, toen ik net Art Journaling had ontdekt en voor het eerst een online class ging volgen, maakte ik braaf alle lessen waarvan ik het resultaat vreselijk vond.
De meeste heb ik weggegooid, maar een paar zaten er nog in mijn multomap met losse achtergronden en daar heb ik deze uitgehaald
Daar heb ik toen nog meer verf in andere kleuren tegenaan gesmeten , er een stencil overgelegd en omdat ik niet wilde dat de verf er onderdoor zou lopen, heb ik alle kleine vakjes eerst met een zwarte stift omgetrokken en ingekleurd, daarna heb ik de grote stukken ertussen ingekleurd met zwarte verf.
Daarna heb ik alles nog eens omlijnd met een witte gelpen .


1 opmerking:

Margriet zei

Ik vond het best een leuk achtergrondje ;-) Maar ook de pagina die je er van hebt gemaakt vind ik mooi!