dinsdag 11 juli 2017

P192 Rohre als Gestaltungselement

Toen ik in Bloglovin ROHRE ALS GESTALTUNGSELEMENT zag staan als het onderwerp van deze week bij Think Monday Think ATC had ik werkelijk geen flauw idee wat dat zou kunnen zijn.
Gelukkig vertelde Google me dat het "buizen als design element" betekent en op de website van Daniela zag ik ook atc's met buizen erop.
Het allereerste waar ik aan moest denken was het kaartspelletje Lekkage en omdat ik verder toch geen plaatjes van buizen heb en online zou moeten zoeken en printen heb ik plaatjes van dat spelletje genomen.
De achtergrond zijn allemaal losse kaartjes en daarbovenop heb ik de voorkant van het spelletje geplakt.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Nog nooit van dat spelletje gehoord. Waar zouden we zijn zonder Google :-)

Daniela Rogall zei

Nice collage Jolande. Thanks for sharing your ATC :-)

trompke zei

Dat spelletje ken ik wel. Kwam me al zo bekend voor :-)