zondag 9 juli 2017

P190 Gold

Vorige week was GOLD het onderwerp bij de Art Journal Prompts Groep.
Hiervoor gebruikte ik een gelliprint pagina uit mijn voorraad als achtergrond en daar heb ik met goudverf wat spetters op gemaakt.
Op mijn tafel lag een stuk goudpapier uit een bonbondoosje, dat Jasmine daar had neergelegd, dus ik vond dat ik dat ook moest gebruiken en daarom heb ik er een hart uitgeknipt.
Uit het pretpakketje van Margriet haalde ik twee goudglitter ornamentjes en die heb ik in de hoeken geplakt.
De gestempelde letters hebben gaatjes erin en die heb ik met een goudkleurige pen ingekleurd.

3 opmerkingen:

trompke zei

Denk natuurlijk meteen aan Neil Young :-)
Prachtig kaartje!

Jolande zei

Dat lied schoot mij ook gelijk in mijn hoofd toen ik de prompt zag, vandaar het gouden hart. :-)

Margriet zei

Spetters??? :-) Leuk dat je weer wat uit het pretpakketje kon gebruiken!