zaterdag 20 mei 2017

P140 Salad

Is er nog iets te bedenken waar geen dag/week/maand/jaar voor is?
Na de BBQ month van vorige week schijnt het nu weer SALAD month te zijn en dat was dan ook het onderwerp bij the Dictionary Art Journalers Group.
Ik heb bijna geen stempeltjes met eten erop, dus deze onderwerpen worden voor mij steeds moeilijker, maar ik zag van de week een salade met veldsla, fetakaas én aardbeien.
En laat ik nou net van de week nieuwe stempeltjes gekocht hebben bij de Action, waaronder een setje met aardbeien!
Dus, alhoewel misschien wat ver gezocht, stempelde ik het woord Strawberry in mijn woordenboekje.
En nu maar hopen dat het volgende week niet de maand van het fruit is...pffff


2 opmerkingen:

Christine zei

Leuk!

Margriet zei

Leuk dat je die aardbei meteen kon gebruiken!