dinsdag 16 mei 2017

P136 Blüten

Bij TMTA is deze week het onderwerp BLÜTEN en Dani vroeg of we lievelings bloemen, bomen of stuiken hebben.
Mijn lievelingsbloemetjes bloeien op dit moment volop en aangezien ik nog een aantal servetjes heb liggen met lelietjes van dalen erop heb ik daar een atc mee gemaakt.
Op de voorkant van het servetje staat een grotere bos en daar heb ik al eens een MMM mee gemaakt en daarom leek het me wel leuk om op dezelfde manier een atc te maken met de kleine bloem die op de achterkant staat.
Dat heb ik dus gedaan..

2 opmerkingen:

Daniela Rogall zei

Jolande ich freue mich jedes Mal sehr, wenn Du beim Challenge dabei bist. Schöne Blüten hast Du Dir für Dein ATC ausgesucht. Vielen Dank fürs Mitmachen.
Herzliche Grüße aus Berlin
Dani

Margriet zei

Mmm, ze ruiken ook zo lekker!