woensdag 3 mei 2017

P123 Juice and Berries

In february had Tiare ook een prompt lijst die in het teken stond van Black History month.
Er stonden heel veel uitvindingen op en ik had bijna nergens plaatjes van en omdat ik niet alles wilde uitprinten heb ik die maand overgeslagen.
In maart gingen de dagelijkse prompts over in wekelijkse quotes, dus toen kwam ik prompts te kort :-)
Nu heeft Tiare in 2015 (geloof ik) dagelijks een prompt gedaan, daar heb ik een lijst van gemaakt voor als ik geen prompts genoeg zou hebben.
Omdat ik voor deze periode prompts nodig had die ik van te voren kon maken, heb ik die lijst gebruikt.
Met een random nummer generator heb ik 30 prompt nummers gekozen, zodat ik daar in één keer plaatjes voor kon zoeken.
Prompt 203 van de lijst was JUICE AND BERRIES en de plaatjes komen uit een Allerhande.

1 opmerking:

Margriet zei

Het kost even wat moeite, maar je komt wel aan je prompts :-) Deze ziet er lekker uit!