dinsdag 23 mei 2017

P 143 1-2-3 welche Herausforderung siehst Du?

De prompt bij TMTA is deze week 1-2-3 WELCHE HERAUSFORDERUNG SIEHST DU?
Als ik het goed begrepen heb is het de bedoeling om atc's te maken met verschillen erin, zoals die zoekplaatjes voor kinderen.
Nu heb ik dit plaatje uit een Happy Meal blaadje al eens gebruikt voor een Tiare's quote atc, maar gelukkig had ik twee van die blaadjes en kon ik de tweede mooi gebruiken voor deze challenge.
Er zijn 5 verschillen op de plaatjes te zien.

3 opmerkingen:

Daniela Rogall zei

Hallo Jolande,
ich finde Deine Interpreation toll und sie begeistert mich sehr. Beim nächsten Mal, wenn die Herausforderung etwas schwieriger ist, werde ich es besser ausführen, damit es gut verstanden werden kann.

Dein Beispiel ist eine Inspiration, vielen Dank, das Du diese schwierige Aufgabe angenommen hast.

Herzliche Grüße
Dani

trompke zei

Wel heel aparte prompts, en daardoor ook erg moeilijk lijkt me. Maar wel mooi, en jij lost het ook altijd weer geweldig op :-)

Margriet zei

Wat een grappig idee. Ik heb alle 5 gevonden :-)