donderdag 2 januari 2014

Tag Along #19 Tickets

Met deze challenge wil ik zeker doorgaan in het komende jaar. Het is toch elke keer weer een uitdaging om iets te maken rondom een onderwerp waar ik normaal gesproken waarschijnlijk nooit aan gedacht zou hebben.
Het is ook een stok achter de deur om iets te doen en de verzameling tags die elke week groeit, staan zo leuk bij elkaar in het bakje, dat dat ook een enorme stimulans is om door te gaan.

Deze week was het thema tickets.
Ik was nog helemaal in Nieuwjaars stemming en daarom maakte ik deze tag.
Gelukkig had ik tussen de kerststempels een ticketstempel zitten. De tekst 'Prettige Kerstdagen' die in het midden stond heb ik afgeplakt en daar met een ander stempel Happy New Year in gezet..
De achtergrond is een plaatje van vuurwerk, de cirkel met de knallende champagnefles is nog maar eens een kerstkaart. De glazen komen uit een reklamefoldertje en de klok is een foto van onze keukenklok, want op plaatjes staan de klokken altijd op 10 over 10.


5 opmerkingen:

Rosie zei

Wow, this is a fantastic entry for the challenge.

Happy New Year to you and yours

trompke zei

Mooi Jolande!

Deborah zei

A fantastic way to see in the new year!

Anne (cornucopia) zei

Great idea and fantastic design!

Mandy Chilvers zei

this is wonderful. Happy New Year!