zaterdag 11 januari 2014

hartje 11

Ik heb een zwak voor postzegels en helemaal voor de (Nederlandse) decemberzegels.
Jammer genoeg zitten op de meeste kerstkaarten die wij krijgen normale buitenlandzegels en daarom helpt Margriet mij ieder jaar met sparen, we kunnen het inmiddels gerust een december traditie noemen :-)
Dit jaar was het extra moeilijk want er waren maar liefst 20verschillende zegels, maar gelukkig had Margriet ook weer hulp.
Gisteren lag er een kaartje in de bus met daarin de decemberzegels en daar wil ik Margriet en haar hulptroepen (moeder, Hanny en Kootje) heel hartelijk voor bedanken, ik ben erg blij dat ik ook dit jaar weer een kompleet setje heb gekregen.
Daarnaast zaten er ook nog een paar sneeuwman- en hartjeszegels in en van die laatste heb ik er vandaag eentje ingeplakt, waarbij ik mijn van Sinterklaas gekregen postzegelpons eens gebruikt heb.


2 opmerkingen:

Margriet zei

Je kan het zo langzamerhand inderdaad wel een traditie noemen...en een heel leuke ook :-)

trompke zei

Daar gaan we voor. Ik begin nu al te sparen ;-)