woensdag 1 januari 2014

hartje 1

Het thema voor het nieuwe 365 dagen projekt is HARTJES.
Ik wil dat allemaal wat losser en ruimer dan de bloemetjes van vorig jaar.
In mijn voorraad had ik nog een journal (21 x 30 cm) en dat ga ik voor dit projekt gebruiken.
Het papier is erg glad, wat niet echt fijn werkt, dus als ik zelf een hartje wil maken, dan zal ik dat waarschijnlijk op ander papier doen en het inplakken.
Ik ben niet van plan om een pagina per week te maken, als ik bv over 4 dagen een groot hart tegenkom wat niet meer op de pagina past, dan plak ik dat gewoon ergens anders.
Dit jaar zal ik dit journal niet meenemen als we reizen, maar de gemaakte hartjes / foto's er later thuis inplakken.
Wel wil ik proberen om elke dag een hartje op dit blog te plaatsen.
 Het begin is er alvast: met tape plakte ik een rand om de eerste pagina.


7 opmerkingen:

Anoniem zei


Van harte wens ik je succes met dit leuke thema!
en van harte wens ik je een heel gelukkig 2014!

trompke zei

Nou, ik vind je heel erg dapper! Ik ga je natuurlijk weer volgen!
En nog bedankt voor de steun tijdens mijn 365-dagen in 2013! Die duwtjes in de rug had ik zeker nodig.

Jolande zei

Dat wens ik jou natuurlijk ook van harte Nella :-)

Hannny dan heb je vanzelf een 365 jaren projekt, als je mij 365 dagen gaat volgen :-)

trompke zei

Ja, dat is waar, maar ik kijk misschien niet elke dag...

wilma zei

Ook een leuk Thema Jolande ik ga sleutels doen heb de eerste al.
En van mij natuurlijk ook de beste wensen in het nieuwe jaar.

Jolande zei

Jij ook de beste wensen voor 2014 Wilma.
Leuk dat je ook een 365 dagen projekt gaat doen, dat zal een enorme sleutelbos zijn aan het eind van het jaar :-)
Hoe ga je het vormgeven? Echte sleutels of ook zelf maken en plaatjes zoeken?

Ik vind het zo jammer dat je geen blogspot blog hebt. Bij wordpress moet je altijd bevestigen als je vervolgreakties wil hebben en dat vond ik al erg irritant, maar nu ze ook nog eens die reklameblokken met enge beesten in de logjes zetten krijg ik er helemaal de kriebels van.

Margriet zei

En ik volg natuurlijk weer gezellig mee :-) Ben benieuwd wat je allemaal gaat bedenken!