zondag 19 januari 2014

hartje 19

Wat een gedoe om in mijn blog te komen... Big Brother heeft gezien dat ik niet opmijn eigen adres ben en dan krijg je toch een gezever over sms'en laten sturen, telefoonnummers invoeren of wachtwoord wijzigen, dat laatste heb ik dan maar gedaan en nu kan ik er dus weer in.
We zijjn dus niet thuis, nou een beetje thuis, want zo voelt het al wel.
IZoals jullie weten ben ik een groot fan van de hartjes van Yves die je overal op São Miguel tegenkomt, dus het hartje van vandaag kon niet anders dan een Yves-hartje zijn.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Veel plezier daar!!! En het zijn ook leuke hartjes!

trompke zei

Heel veel plezier "thuis"! En succes met alles wat jullie gaan regelen en ondernemen!

Anoniem zei


Ik sluit me aan bij de dames hier boven!

Succes met alles!