zaterdag 27 mei 2023

Portugees Dinheiro

 DINHEIRO = Geld
Het is een beetje een rommeltje bij de DICTIONARY ART JOURNALERS GROUP.
Week 16 kwam er geen prompt en in week 17 ook niet, dus toen week 18 aanbrak en er weer geen prompt verscheen heb ik toch maar eens gevraagd of ze gestopt waren met de prompts.
De beheerster van de groep heeft een nieuwe baan en was de prompts helemaal vergeten en vroeg of iemand het posten van de prompts op zich wil nemen.
Die iemand is er dus nu wacht ik nog even af hoe het gaat lopen, anders ga ik gewoon zelf stempelten in mijn woordenboekje.
Week 16 en 17 missen dus, misschien dat ze nog komen en in week 18 was het onderwerp Moms, maar daar heb ik geen enkel passend stempeltje bij.
Dus toen zaten we al in week 19 en dat onderwerp is MILLIONAIRE.
Nou het eerste waar ik aan dacht was geld en gelukkig zaten er tussen de St. Patricks Day stempeltjes twee die ik kon gebruiken.

Geen opmerkingen: