zondag 23 oktober 2022

MMM Altered Card Play 9 Messy

 

MESSY was het onderwerp van de maand september, maar door het bezoek van Jasmine en daarna Covid, was ik daar nog niet aan toe gekomen.
Inmiddels is het al eind oktober, dus de hoogste tijd om in dit boekje te werken.
- Scribble: op de kaart plakte ik een stukje wolkenpapier en daar heb ik een rand omheen gescribbled.
De pen deed het niet goed en zodoende is het extra messy (lees lelijk) geworden.
- Add numbers: We hebben natuurlijk nummer 9 van de kaart, maar ik heb ook nog een 9 in een wolk geplakt: cloud nine :-)
- Add a sticker: In een Daphne's Diary vond ik deze sticker.
- Add fabric: dat was makkelijker gezegd dan gedaan, want ik heb hier dus nul komma geen stofjes liggen. Maar toen we hier kwamen wonen hadden we nieuwe dekbedhoezen en twee zaten in stoffen zakjes i.p.v. plastic.
Er zat wel een hele grote sticker op de voorkant, die er niet af wilde, maar de rest van de stof heb ik er omheen weggeknipt en bewaar.
Ik vind het patroon er vrij messy uitzien, dus werd het stukje stof het uitgangspunt van deze opdrachten en heb ik de rest erbij gezocht.

Geen opmerkingen: