zondag 23 oktober 2022

MMM Altered Card Play 10 Whimsical

 

Inmiddels waren ook de prompts van oktober online en het onderwerp van deze maand is WHIMSICAL.
- Add splatters paint or ink: Op de achtergrond heb ik met witte verf spetters gemaakt. Dat viel nog niet mee, want ik heb hier een hobbyhoekje op de woonverdieping, maar ik heb niet zo heel veel zin om daar met verf te gaan zitten spetteren. Nu zitten we al een week in een depressie en ook de komende dagen blijft die nog hangen, dus heb ik gewacht op een momentje dat het niet zo hard waaide  en niet regende en toen ben ik buiten gaan spetteren.
- Add magazine or book image: Ik heb een Portugees boek gekocht om een pocketboek van te maken en alle uitgescheurde pagina's heb ik bewaard.  Het is een boek over levensmiddelen en er staan grappige tekeningen in, deze met het kaboutertje vond ik wel whimsical.
Ik heb de tekening ingekleurd met kleurpotloden.
- Add product packaging: van de verpakking van een theezakje heb ik gras geknipt.
- Add an insect: ik heb er een bijtje bij gestempeld.
Omdat ik de bovenkant van het kaartje nog wat kaal vond heb ik er een sticker van een zonnetje bijgeplakt.


Geen opmerkingen: