donderdag 27 oktober 2022

December Daily #15 de Basis

 Dit is alweer de 15de December Daily die ik gemaakt heb; tijd vliegt inderdaad.
Ik probeer elk jaar een DD te maken met spullen die ik in mijn voorraad heb, maar dat ging het hier niet echt worden, want mijn voorraad is heel erg beperkt.
Nu gaan we eind november naar Belgie om daar december door te brengen, maar dan nog iets maken wordt me te laat, dus had ik hier al lopen nadenken wat ik zou kunnen doen.
Echt een idee had ik nog niet, tot we gisteren even in een supermarkt waren waar we normaal bijna nooit komen.
Kerstversiering zie je hier al overal volop, ook in die supermarkt en mijn oog viel op kadotasjes.
Ik vond ze zo leuk en wilde er eentje meenemen om mee te knutselen, maar kon niet kiezen uit de vier verschillende motieven, dus nam ik ze alle vier mee.
En toen bedacht ik dat ik er de DD voor dit jaar van zou maken.
Ik had wel een blok A3 papier meegenomen en nadat ik de tasjes op maat had gesneden heb ik in elke tas 2 dubbelgevouwen vellen papier geplakt.
In elke signatuur kan ik nu 8 dagen kwijt en in het midden is nog een pocket voor een grote tag of om dingen in te stoppen.
Van karton heb ik reepjes gesneden die ik tussen een zijkant ga plakken en als ik er dan gaatjes in pons kan alles met ringen samengebonden worden.
Ik ben heel tevreden over het resultaat.

Geen opmerkingen: