donderdag 17 maart 2022

MMM Altered Card Play 3 Sweet

 
Het thema van deze maand was SWEET.
Ik vind het erg lastig om met de beperkte knutselmaterialen die ik hier heb 5 opdrachten op een pagina te krijgen en er dan ook nog enigszins een geheel van te maken.
Ik heb alle Dapne's Diaries meegebracht en daaruit haalde ik een stickertje met een konijntje dat uit een donut piept, dat werd het uitgangspunt van het thema sweet.
- Scrape paint:  de enige verf die ik hier heb zijn een paar kleine tubes Amsterdam en verder een doos acrylverf van de Action. Schrapen daarmee op goedkoop printerpapier werkte niet echt goed Toen heb ik eerst een laag wit erop geschraapt en daarna met rode verf van Amsterdam en dat lukte wel aardig voor de achtergrond van de speelkaart.
- Add a button: in Belgie heb ik een hele knopendoos, hier heb ik bij de Chinese winkel een kaartje met een stuk of 15 knoopjes gekocht voor als er ooit eens een opdracht met een knoopje zou komen.
Alleen de kleuren paste hier totaal niet bij, maar gelukkig had ik nog een reserveknoopje aan een roze bloes zitten, die heb ik eraf gehaald en op een lintje genaaid, wat aan het opdrachtenkaartje vastgelijmd zit.
- Add heart: Op de donut zaten al hartjes en toen heb ik nog washitape met hartjes op de speelkaart geplakt en hartjespapier als achtergrond genomen.
- Add napkin: ik heb een aantal servetjes meegenomen, maar ik kon niet echt iets passend vinden, behalve hele kleine roze hartjes die op een kerst servetje stonden. Daar heb ik er een paar van uitgeknipt en met gewone lijm op de achtergrond geplakt, want ik heb geen modge podge.
Omdat het kaartje met de roze geschraapte verf natuurlijk niet erg goed uitkwam op het roze papier van de achtergrond heb ik er nog een stukje grijs papier achter geplakt.
En zo is het me dan toch gelukt om ook deze pagina te maken.

Geen opmerkingen: