dinsdag 1 maart 2022

MMM Altered Card Play 2 Ocean/Beach

 

Ik heb een paar papierblokjes meegenomen en daar zaten papiertjes in die ik goed kon gebruiken voor het thema van de maand februari : OCEAN/BEACH.
Een van de papiertjes, waar zowel de ocean als de beach op staat heb ik als achtergrond gebruikt.
Op de speelkaart plakte ik een papiertje met water als achtergrond
- Draw or Doodle something: een randje op het bruine papier.
- Brown or craft paper: ik heb een paar stempels bij me waaronder een met "Life is better at the beach" en dat vond ik wel goed passen bij het thema, dus stempelde ik dat op craft papier.
- Something torn: er is een stukje weggescheurd zodat de 2 zichtbaar is en het craft papier is helemaal gescheurd.
- Add a cup: onderop de pagina was een lege handdoek getekend, daarop heb ik een stickertje van een cup geplakt. 
Omdat dolfijnen in groepen zwemmen heb ik op het stukje om het promptkaartje te pakken ook nog een dolfijn geplakt en nu zijn er dus 2 te zien.




Geen opmerkingen: