dinsdag 1 maart 2022

MMM Altered Card Play 1 Celebration

 Dit jaar werken we met de MMM op speelkaarten, die in een zelfgemaakt journal komen te zitten
Cat Hand trekt een aantal prompts en daar moet je dan de kaart/pagina mee maken.
Het journal had ik nog net gemaakt voordat we weggingen, meegenomen in de koffer, maar ik had helemaal geen hobbyspullen en toen ik de prompts van januari zag kon ik er helemaal niets mee.
Inmiddels zijn alle verhuisdozen uitgepakt, heb ik weer wat hobbyspullen tot mijn beschikking en vandaag ben ik dan eindelijk begonnen aan de kaart voor januari met als thema CELEBRATION

- Celebration: Als wij iets vieren hangen we meestal slingers op en daarom heb ik een vlaggetjes slinger gemaakt.
- Use a stencil: dat gebruikte ik op de journal pagina.
- Add a bird: in het recepten magazine van Continente (soort Allerhande) stond dit vogeltje en dat vond ik zo leuk dat ik het op dit kaartje wilde gebruiken. Hij had tekst op zijn buik, maar verderop in het blad vond ik een stukje in dezelfde kleur, zonder tekst en daar heb ik een stukje van op over de tekst geplakt.
- Add stripes: de vlaggetjes maakte ik van gestreept papier.
- Add ribbon: het kaartje met de prompts zit achter de speelkaart en met het stukje lint kan ik het erachter vandaan trekken.
Tenslotte heb ik er nog een sticker met celebrate! boven geplakt.

Geen opmerkingen: