zondag 7 februari 2021

Rock Your Journal: Het Journal

 Op 1 februari begon Carol Tinson met Rock Your Journal, een soort variant op Wreck this journal.
De hele maand februari komt er elke dag een nieuwe prompt online en aan het eind van de maand is het journal af.
Het idee sprak me erg aan, dus maakte ik een journal volgens de eerste prompt: RIP, PUNCH, CUT, TABS, WASHI TAPE, EDGE OF PAGES.
Voor het journal gebruikte ik een Action blok.
De kaft wordt later nog bewerkt.
E kanten van de pagina's heb ik dus gescheurd, geponst, geknipt met een figuurschaar en washi tape langs geplakt.
Carol maakte de tabs van stukjes stof, maar ik had nog linnen achtige tabs liggen en die kon ik hier mooi voor gebruiken.
Verder maakte ik kleine tags, want de prompts worden aan de binnenkant van de kaft geplakt.
De pagina's zijn nog niet ingebonden, want het werkt makkelijker als ik de pagina's eruit kan halen.
Omdat ik eerst de Mission Inspirations afgemaakt heb, loop ik nu wel wat achter, maar het hoeft natuurlijk niet af te zijn op 28 februari, ik werk gewoon op mijn gemak en voor mijn plezier.





2 opmerkingen:

trompke zei

Wat een leuke challenge! En je hebt groot gelijk... het is voor de leuk. Alles mag en niks moet.
Ben benieuwd hoe het gaat worden en wat je allemaal gaat doen.

Margriet zei

Leuk!