woensdag 17 februari 2021

Rock Your Journal 16 februari

 SPIRELLI AND SAYING was vandaag de opdracht.
Ik had nog nooit spirelli's gemaakt, maar gelukkig had Carol een tutorial gemaakt.
Terwijl ik die zat te kijken bedacht ik dat ik in een embelishmentdoosje dat ik jaren geleden van Margriet gekregen heb, cirkels met puntjes had zitten en die zijn daar heel geschikt voor.
Het was hartstikke leuk om te doen en na de eerste heb ik er nog een gemaakt en vervolgens ook ovalen in twee maten.
Op deze kant van de pagina waren de gestempelde postzegels erg doorgedrukt, dus plakte ik er een licht zalmkleurig papier achter en daarop kwamen de spirelli's ook beter uit.
Terwijl ik de spirelli's met lijm insmeerde had ik een foldertje van een beddenzaak eronder liggen en mijn oog viel op "Durf te dromen" dat vond ik helemaal perfect voor de saying die ook nog op de pagina moest en waar ik verder nog niet over nagedacht had.

Geen opmerkingen: