vrijdag 19 februari 2021

Rock Your Journal 18 februari

 INCHIES AND TWINCHIES; een van de twee, gecombineerd of een maat ertussen was de opdracht.
Incchies heb ik al zo vaak gemaakt voor Every Inchie Monday, dus voor deze pagina wilde in Twinchies maken.
Ik probeer in elk journal wel iets van Starbucks te maken en dit was er een mooie pagina voor.
De donkerbruine inchies heb ik uitgeponst en de iets kleinere achtergronden uitgeknipt uit een Action blokje, dat ik kocht voor mijn koffie journal omdat ik bijna geen bruin papier heb.
Verder gebruikte ik stempeltjes, plaatjes uit Starbuckfolders, een plaatje van een mok uit een Aldi folder en wat embelishment uit een zakje met een koffiethema.
De koffiebonen achtergrond heb ik heel lichtjes gestempeld zodat het niet door drukt naar de pagina erachter.
Het was leuk om een keer op dit formaat te werken.

Geen opmerkingen: