dinsdag 1 december 2020

Sinterklaas 8 Op de hoge, hoge daken

 Op deze pagina's stonden huizen getekend en de daken waren goed te zien.
Ik heb kado papier met de tekst van het liedje "Op de hoge, hoge daken" en dat heb ik op de pagina geplakt.
Van een kado labeltje haalde ik de Sint op zijn paard, die daar met foamtape opgeplakt waren, en plakte ze op het dak
De tekst van het kadopapier wordt afgewisseld met het silhouet van huizen waar de Sint en Pieten overheen lopen, daarvan heb ik een stukje geplakt op de strook papier waar de tekst van het liedje opstaat.


2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik dacht al, heb ik het begin hiervan gemist? Maar je bent 2 jaar geleden al begonnen!

Jolande zei

En deze is dan nog snel af LOL
Volgend jaar ga ik maar eens een jaartje geen prompts doen en aan al mijn onafgemaakte journals werken.