zaterdag 5 december 2020

Gratitude Journal Dag 2

 Ook dit jaar had ik me weer ingeschreven voor de Gratitude Junk Journal Class van Tiare Smith, maar ik kwam er niet aan toe om er ook aan te werken.
Ik wil proberen om zoveel mogelijk van de lessen deze maand te doen.
Het voordeel is nu wel dat ik alle lessen al gezien heb en ik nu weet dat geen enkele les van de gastdocenten me ook maar enigszins aanspreekt; allemaal veel te abstract.
Daarom heb ik besloten om met de prompts te werken in het thema Gratitude in times of Corona.
In de les werd gewerkt in een oud boek, maar aangezien ik niet naar de kringloop kon om er een geschikt boek te gaan kopen, maak ik er een journal van met witte A4 vellen papier.
En omdat het een junk journal zou moeten zijn, probeer ik zoveel mogelijk junk te gebruiken.
Dag 1 is het maken van de kaft, maar dat doe ik altijd als laatste, dus begon ik met dag 2.
Het onderwerp was Lessons & Gratitude.
De rand maakte ik van restjes papier van de December Daily.
Ook al heb ik de pagina's later gemaakt, ik dateer ze op de dag van de les.
 
 


2 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een wijze woorden!

Jolande zei

Hoe was het ook alweer? Hoe ouder hoe wijzer LOL