zaterdag 5 december 2020

1 december 2020

In juni maakte ik een inspirational journal als basis voor de December Daily van dit jaar en nu het december is geworden lag dat al klaar om in te beginnen.
Eigenlijk ben ik het hele jaar al elke maand met een daily bezig op Wonderful World, eerst de 3 maanden in Parijs en daarna de corona lockdown, maar ik maak ook dit jaar een papieren DD.
 
Johanna Basfort heeft dit jaar een advent kalender met kleine tekeningen om te kleuren en omdat ik de laatste paar jaar ook een advent kalender knutsel, sla ik dit jaar twee vliegen in een klap, door de plaatjes te kleuren en te gebruiken als dag aanduiding in het journal.
In de pocket paperclip zit een kleine tag met daarop de quote van Dr Seuss waarmee ik de DD altijd begin.

Omdat er op de pagina's al zoveel dingen geplakt zijn merkte ik gelijk al dat het heel lastig was om te schrijven en daarom heb ik de pagina's weer losgemaakt, zodat ik op losse pagina's kan schrijven.
Als de maand afgelopen is naai ik het journal weer in elkaar.



3 opmerkingen:

Margriet zei

Die tekeningetjes zijn erg leuk. Ik gebruik een adventkalender uit Daphne’s Diary.

Jolande zei

Je blogjes staan nog als niet gelezen in mijn reader. Ik eet een kom fruit terwijl ik op mijn eigen blog reageer en dan hol ik weer verder op mijn kleine pootjes :-)
Hopelijk wordt het volgende week wat rustiger nu mijn verjaardag en de Sint geweest zijn.

Margriet zei

Doe maar rustig aan, zo spannend is het toch niet dit jaar LOL