dinsdag 28 februari 2017

Prompts februari

Februari is ook alweer voorbij, weer 28 prompts bij elkaar.
Ik had gedacht dat het makkelijker zou zijn omdat ik al aan zoveel challenges mee doe, maar het valt me tegen.
Deze maand zijn we twee weken tussenuit geweest en van te voren had ik al prompts gemaakt van Tiare's lijst, de logjes had ik ook alvast gemaakt en daarvoor had ik een lijstje van wat moet wanneer.
Tijdens onze reis heb ik een to-do lijst gemaakt van alle prompts die tijdens die periode kwamen, maar voordat we weer weggaan moet eerst het dagboek uitgewerkt, foto's uitgezocht en logjes gemaakt voor Wonderful World en The Travel Fairy en dat gaat allemaal wel lukken, maar de to-do lijst begint een beetje 'een last' te worden (is een beetje groot woord ervoor).
Paul zei al, stop gewoon met het promptjaar, maar dat wil ik (nog) niet, ik ga  nog even door, maar maak een note to self dat een kaartenjaar een stuk handiger is als je veel op reis gaat.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Wat doen we onszelf toch aan LOL
Maar je hebt al een zesde van het jaar klaar!

trompke zei

Ja, dubbel hè? En als je eenmaal bent begonnen wil je het ook af maken. Maar het moet wel leuk blijven...

Jolande zei

Hahaha ja zo kun je het ook bekijken :-)
We doen het inderdaad zelf en op zich vind ik het heel leuk hoor werken via prompts, ik ben alleen te veel weg :-)