zaterdag 18 februari 2017

P49 Snack Food

Bij de Dictionary Art Journalers Group is het onderwerp voor de komende week SNACK FOOD.
Toen ik dat zag dacht ik dat ik het zou moeten overslaan, omdat ik geen stempeltjes heb die daarbij passen, maar ik bedacht dat ik even op de lijst met snack food zou kijken, want je weet maar nooit.
Daarop zag ik candy staan en bij mijn kerststempels heb ik een stempeltje van een candy stick!
De pagina waar het woord candy op staat was ook nog vrij, dus zo kon ik toch ook deze week weer een pagina maken.
En wat ik dan grappig vind is dat dit prompt nummer 49 is en de candy stick op pagina 49 staat.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Gelukkig valt heel veel onder snack food, dus ik heb ook nog een woord kunnen vinden :-) Dat is leuk, prompt 49 op bladzijde 49!

trompke zei

Jij vindt altijd wel wat Jolande :-) Dat hoort gewoon bij jou :-)

Jolande zei

Ik was allang blij want ik ben totaal niet geïnspireerd op het ogenblik.
Gelukkig heb ik nog een paar prompts op voorraad.