dinsdag 26 januari 2016

Kaartje 26

Dit is dus duidelijk veel meer 'mijn ding', ik vind het ook een stuk plezieriger om naar te kijken. :-)
De cirkel maakte ik met distress ink. Een volgende keer doe ik de kleurverdeling niet meer zo keurig recht in het midden, maar deze kaartjes zijn juist om dit soort dingen uit te proberen.
Op de achterkanten maak ik trouwens aantekeningen, zodat het ook een soort naslagwerk wordt.
De takjes komen uit het Hema stempelsetje dat ik laatst kocht, ik heb ze wat langer gemaakt met een zwarte fineliner.
Van de goede Sint kreeg ik 6 setjes met hele kleine stempeltjes van de Action en daarvan heb ik een uil gebruikt om op de tak te zetten.
(Op het proefstukje zat hij beter op de tak, maar een kniesoor die daarop let.)
Het idee komt van Pinterest.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Heel erg leuk, maar ja, uiltjes zijn natuurlijk altijd goed!

Unknown zei

Vind 'm leuk!