woensdag 20 januari 2016

Kaartje 20

Eigenlijk was ik gisteravond van plan om de Mission Inspiration Challenge van deze maand te gaan doen, maar naast mijn tafel is het een bende met stapels flightmagazines en andere tijdschriften, die niet meer onderin de tafelpoten kunnen, dat ik besloot om daar eerst maar eens wat aan te gaan doen.
Dus ben ik begonnen om oude flightmagazines door te bladeren en uit te scheuren wat ik wil bewaren en daarom heb ik een kaartje met washi tape gemaakt.
Het idee komt van Pinterest.

3 opmerkingen:

trompke zei

Oh, wat grappig! Ga ik ook doen ;-)

Jolande zei

Is echt leuk om te doen.
Ik zie vaak dingen die ik leuk vind, maar dan blijft het bij leuk vinden.
Dit kaartjesjaar is voor mij een mooie manier om zulke dingen dan ook eens te proberen.
Maar nu ben ik eigenlijk met Portugees bezig hahaha

Margriet zei

Waar je washi tape al niet voor kan gebruiken :-) Leuk!