dinsdag 17 februari 2015

48. Pink Triangle

Pink Triangle - Weezer


Toen ik het onderwerp Triangle zag staan bij Hanny's Friday Art Challenge, moest ik denken aan een dasspeld die ik heel lang geleden gemaakt heb voor een vriend.
Hij vertelde dat een driehoek het symbool was van de holibi gemeenschap en aangezien hij daar deel van uitmaakte wilde hij dat graag op de een of andere manier tonen, maar als bankman zijnde (en dertig jaar geleden) was de vraag hoe.
Zo werd het dus een zilveren dasspeld met een heel mooi klein driehoekje erop.
In het tijdschrift van de Eurostar dat ik meebracht toen we de laatste keer uit Londen terugkwamen stond een artikel over holibi's  en samen met het liedje van Weezer kwam dit kaartje met deze opdracht tot stand.

1 opmerking:

trompke zei

Wat een bijzonder en leuk verhaal :-) Mooi!
De muziek ga ik nog even beluisteren straks.