maandag 9 februari 2015

40. Cowboys and Angels

Cowboys and Angels - George Michael

We zijn weer een stukje van de wereld aan het bekijken.
Bij het boeken konden we geen hotel vinden waar er wifi op de kamer is en de ervaring heeft geleerd dat we 's avonds, na een dag op pad te zijn geweest, geen zin meer hebben om in de lobby te gaan zitten om bijvoorbeeld dit blog bij te werken.
We gaan kijken of we mobiel internet via een usb stick kunnen regelen, maar aangezien dat nu nog niet zeker is, heb ik voor deze week alvast de songs gemaakt en blogs vooruit gemaakt.
Ik neem blanco kaartjes mee om te kijken of ik er toe kom om er eentje per dag te maken, zo ja dan komen die volgende week als kaartje van de dag online, maar tijdens andere reizen hebt ik gemerkt dat ik eigenlijk niet aan dit soort dingen toe kom.
Maar ik had mezelf voorgenomen om het dit jaar allemaal niet zo vast en strak te doen, dus geen probleem :-)

2 opmerkingen:

Margriet zei

Heel veel plezier gewenst Jolande!

trompke zei

Van mij ook heel veel plezier!

En vast en strak.... daar doe ik dit jaar ook niet aan mee! Ik maak ook wel 2 tags op een dag en sla soms dan een dag over. Ik zit er niet mee ;-) En online zetten doe ik ook wanneer ik tijd en zin heb. Bevalt me prima zo.