vrijdag 6 februari 2015

37. Just glue some gears on

Just glue some gears on - Sir Reginald PikeDevant

Het onderwerp van de Friday Tag Challenge van deze week is Steampunk.
Nu sta ben ik af en toe zelf verbaasd over hoeveel liedjes er ergens in mijn hoofd opgeslagen zijn en naar boven komen als ik aan een bepaald onderwerp denk of een plaatje zie, maar bij Steampunk bleef het blanko...
Maar na wat zoeken op Google kwam ik er achter dat er wel degelijk liedjes over dit onderwerp zijn en deze vond ik de leukste. (klik hier voor de link)
Als ik een tag gemaakt had zou ik er wel echte radertjes opgeplakt hebben, maar omdat deze kaartjes in hoesjes gaan moest ik het plat houden.
Gelukkig had ik een plaatje met veel radertjes erop en vond ik ook nog een plaatje van een hand met een pincet, waar ik een stickertje van een radertje opgeplakt heb.

1 opmerking:

trompke zei

Haha... geweldig liedje!
Je kaart vind ik natuurlijk super!