donderdag 4 december 2014

Tag Along #67 Vintage Santa

Het woord Vintage voor een onderwerp is voor mij echt een inspiratie killer.
Alleen van kerstmannen zou ik tig tags of journal pagina's kunnen maken, maar met vintage ervoor komt er niets in mijn hoofd op.
Ik ben in de kerstkaartendoos gedoken en dit was de meest vintage kerstman die ik had.
Samen met een andere vintage (lees lelijke) kaart die ik had heb ik er dan deze tag van gemaakt.
Ik denk dat het wel duidelijk is hoe ik hem vind :-)

8 opmerkingen:

Christine zei

Leuke tag!

Rosie zei

A nice tag

Anne (cornucopia) zei

What a wonderful vintage Santa!!

Karla B zei

Lovely!

Margriet zei

In het vervolg moet je dat woordje vintage gewoon weglaten....kan jij gewoon lekker je eigen ding doen ;-)

Jolande zei

Ja daar heb ik ook nog over gedacht, maar aan de andere kant wil ik me dan ook weer aan de opdracht proberen te houden.
ik denk dat als ik dat niet zou doen ik best veel opdrachten zou wijzigen hahaha

Margriet zei

Dat is misschien ook wel weer zo...dan zou je eigenlijk beter niet mee kunnen doen LOL Nou ja, dan maar even doorzetten bij de 'vintage'-opdrachten.

Kay Wallace zei

I love the dimension you created with your ribbon, Jolande! Very clever. Merry Christmas!