woensdag 10 december 2014

9 december 2014



6 opmerkingen:

Margriet zei

Ik kreeg gisteren ook een cadeautje, van mijn Jasmijn :-) Maar dat ben ik helemaal vergeten op te schrijven! Had ook met uilen te maken.....een compleet muizenschedeltje uit een uilenbal :-)

Jolande zei

Hoe kun je zo'n leuk kadootje nou vergeten op te schrijven???
Ga in een hoek zitten jezelf schamen :-)

Margriet zei

Heb het er al bij gekrabbeld hoor ;-)

Margriet zei

O ja...ik ga weer decemberzegels voor ons sparen!!! Heb alle mensen om me heen al gevraagd of ze mee willen sparen :-)

Jolande zei

Om te helpen heb ik de kaarten maar weer in Nederland gepost :-)

trompke zei

Heb al een aantal zegeltjes klaar liggen. Er komen vast nog wel wat bij. En je krijgt je eigen zegeltje ook weer terug Jolande! Nu met een stempel :-) Bedankt voor je mooie kaart!