zondag 7 december 2014

Paddington Journal 7

Dit zijn de laatste pagina's in het Paddington journal. We hebben 36 beertjes gezien en dat paste precies op 9 signatures.
Bearer of Gift zagen we bij Hamley's. We hadden er onze twijfels over of dat nou DE beer van de trail was, maar ze vertelden ons dat hij het echt was. Nu bleek de communicatie van de organisatie met de deelnemers niet echt optimaal te zijn en bij thuiskomst kwamen we er dan ook achter dat dit gewoon de Hamley's Paddington en dat de beer van de trail met vertraging zou komen.
Maar het is een Paddington, we vonden hem enig zoals hij daar op die stapel koffers aan het klimmen is en daarom heb ik hem toch in dit journal geplakt.
Voor alle pagina's had ik vrijwel gelijk een idee van wat ik ermee wilde doen. Voor Sparkles moest ik alleen nog blauwe glitter zien te vinden, maar toen vond ik glitterpapiertjes, wat ik eigenlijk veel mooier en beter verwerkbaar vond.
Alleen voor Futuristic Robot Bear kon ik niet echt iets Futuristics vinden. Toen onze hulp me een kadootje voor mijn verjaardag gaf in een tasje met een soort holografisch papier, wist ik dat dat de perfekte achtergrond was, dus de schaar ging in het tasje en toen waren alle pagina's klaar.
Nu kunnen de pagina's ingebonden worden en moet ik bedenken wat ik met de kaft wil doen, dat is nou niet gelijk mijn sterkste punt, er liggen nog heel wat journals op een kaft te wachten, maar ik denk hard na :-)







2 opmerkingen:

Margriet zei

En weer een hartstikke leuk journal (bijna) klaar! Ik vind die klimmende Paddington ook erg leuk!

trompke zei

Erg leuk om passende achtergronden erbij te zoeken. Dat is je goed gelukt. Mooi Journal!