maandag 30 maart 2020

Quarantaine Quickie #2

BELL, BOOK & CANDLE was vandaag het onderwerp van de Quarantaine Quickie.
Er stond een opmerking bij dat het onderwerp een beetje spooky was, dus daar moest ik even voor Googlen.
Toen ik wat plaatjes keek zag ik een heks met een bel, boek en kaars op de tafel voor haar en toen ben ik even in mijn Wicca boek gedoken, waar ik het plaatje voor op het rolodex kaartje uitknipte.
Toen moest er nog een boek bij op de tafel, maar ik had alleen maar een klein plaatje van een stapeltje boeken met een brilletje erbovenop, maar heksen kunnen natuurlijk ook een leesbrilletje nodig hebben . :-)

2 opmerkingen:

trompke zei

Ik heb me suf gezocht om een kandelaar. Ik heb geen Wicca boek :-)
Mooi geworden.

Jolande zei

Ik heb nog Griezelda's BOS (book of shadows) liggen waar ik ook nog eens aan verder moet werken en daar heb ik een aantal Wicca/Tovernaarles boekjes voor gekocht om te verknippen en dat kwam nu goed uit :-)