zondag 1 maart 2020

Paperclip 3 Lace

Bij de FB groep Paper Clip Art is het woord voor maart LACE.
Toen ik de eerste keer hier naar de Action ging had ik twee kaartjes met kant meegenomen, dus dat kwam nu mooi uit.
Ook heb ik mijn naaimachine spoeltjes meegenomen zodat ik veel kleurtjes naaigaren heb en zo maakte ik een bloemvorm van het kant.
Van een kartonverpakking maakte ik een rondje waar de paperclip tussen geplakt kon worden en daar heb ik toen het kant opgeplakt.
Maar toen zag het er nog heel kaal uit met het gat in de midden.
Thuis zou ik de knopendoos pakken en er een leuk knoopje uithalen, maar ja hier heb ik geen knopendoos, dus toen heb ik een reserveknoopje van een van Paul's overhemden afgeknipt :-)
Voor wat kleur heb ik er toen nog een een kruisje met geel katoendraad gemaakt en voor de beperkte middelen die ik had vind ik het een hele geslaagde paperclip.