donderdag 9 januari 2020

Scrapheap Year Challenge 1. Nieuwjaar

Vorig jaar heb ik maar 2 van de 12 onderwerpen van de Scrapheap Year Challenge gedaan.
Tijdens ons verblijf in Parijs hou ik een lijstje bij van prompts die bij diverse groepen voorbij komen en dan kijk ik wel of ik ze nog eens wil doen.
Zo had ik vorige week gezien dat hier het eerste onderwerp NIEUWJAAR is en ik dacht leuk, ik maak een Rolodex kaartje.
Toen ik vandaag keek wat het onderwerp van week 2 is viel het me op dat iedereen op tags werkte...
nou toen ben ik maar eens even een heel eind naar beneden gaan zitten scrollen en ja hoor, dit jaar is het "52 tags of 2020" :-)
Tags vind ik altijd erg leuk om te maken, dus met deze challenge wil ik proberen mee te doen.
Het is de bedoeling dat je elke week het weeknummer én de weekopdracht op je tag verwerkt.
Nu heb ik lang niet al mijn knutselspullen bij me, het is maar een heel klein gedeelte, maar ik wil toch kijken hoe ver ik kom.
Ik had een aantal tags meegenomen en heb een blok met papier/karton bij me waarvan ik nieuwe tags kan maken.
Voor de tag van vandaag had ik nog een stukje van een Daphne's Diary boekje liggen met 2020 erop, dat precies paste.
Voor het de weekopdracht NIEUWJAAR gebruikte ik washitape (in het Engels, maar daar let ik even niet op)
De 1 en janvier knipte ik uit de reclamefolder van de Monoprix, ik dacht wel dat die van pas zou komen :-)
Gelukkig heb ik op het allerlaatste nog een paar doosjes lintjes van de Action in het krat gestopt, dus nu kon ik de tag afwerken met een lintje!

1 opmerking:

Margriet zei

Hmm, dat is best een leuke challenge!