donderdag 30 januari 2020

MMM Motivations Januari

Cat maakt een pagina met een quote erop en het is de bedoeling dat iedereen dezelfde quote gebruikt.
Ik heb de pagina zoveel mogelijk op dezelfde manier gemaakt als Cat, omdat ik zelf nooit zo zou werken.
De plaatjes komen uit een 3D knipboek van de Action en een van de stencils die ik kocht kon ik nu ook gebruiken.
Omdat ik hier natuurlijk geen printer heb, heb ik de hele quote gestempeld en toen paste het maar net op de pagina.
En het Chinese boekje dat ik laatst ergens gratis mee mocht nemen kwam nu ook mooi van pas.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Dit ziet er toch wel heel mooi uit! Leuke maat ook. Maar ik heb mijn snack Bag journal nog niet eens af. Mijn inspiratie is echt verdwenen helaas.

Jolande zei

Dat was die van mij ook, want als ik zie wat ik vorig jaar allemaal niet afgemaakt heb, dat is best veel
Snack Bag Book heb ik ook later allemaal ingehaald.
Ik merk wel dat nu ik eenmaal weer begonnen ben het weer makkelijker gaat en het toch ook wel weer erg fijn is om zo bezig te zijn.