donderdag 30 januari 2020

MMM Motivations Journal

Dit jaar maken we bij de Mixed Media Morsels een Motivation Journal.
Cat Hand heeft dat gemaakt van een chequesregister boekje, maar volgens mij hebben we die hier in Europa al heel lang niet meer.
Ik kocht bij Ikea een heel raar schrift; twee schriften die dezelfde achterkant hebben en ook de pagina's zijn verschillend, het bovenste stuk is anders dan het onderste en dat leek me prima om een journal van te maken.
Ik nam dezelfde maten als Cat en heb het schrift gewoon op maat afgesneden, er wel voor gezorgd dat de nietjes op gelijke afstand aan de boven en onderkant kwamen te zitten.
Maar ik vond het te kwetsbaar met de nietjes, dus die heb ik eruit gehaald en het met een stukje katoendraad vastgenaaid.
Cat maakt de kaft van stof, maar daar hou ik niet van, dus waarschijnlijk laat ik de kaft zo.
Het journal is nu klaar om in te werken.

Geen opmerkingen: