vrijdag 8 februari 2019

MMM Snack Bag Book 2 Fun

Ik was gisteren precies op tijd met het maken van de januari pagina, want toen ik vanmorgen mijn pc aanzette stond de prompt voor februari online.
De opdracht deze keer is het maken van een FUN pagina.
Cat maakte een collage en aangezien dat iets is wat ik ontzettend leuk vind om te doen, dook ik in mijn archiefbakjes op zoek naar plaatjes die ik fun vind.
Dat viel nog niet mee, want de meeste waren te groot; de pagina's in dit boekje zijn ongeveer 10 cm hoog en breed.
Maar ik vond deze plaatjes van Muppet achtige figuren, die ik ooit eens ergens tijdens een vakantie uit een reclamefolder scheurde, ik geloof dat het een reklame was voor pastasaus.
Ik plakte ze op een achtergrond met vuurwerk en daar plakte ik het woordje fun bij (er is hier een winkel die zo heet en daar krijgen we regelmatig folders van).
De pagina vind ik leuk om te zien en het was fun om te maken. :-)

2 opmerkingen:

Margriet zei

Hartstikke fun allemaal :-)

trompke zei

Hahaha... fun! :-)