donderdag 7 februari 2019

MMM Snack Bag Book 1 Circles

Was ik toch helemaal de januari opdracht van het snack bag book vergeten...
Voordat de nieuwe opdracht online komt ben ik vandaag eerst maar eens aan de gang gegaan.
Ik had al wel over de opdracht nagedacht, maar omdat ik al redelijk wat keren Circles als prompt heb gehad bij verschillende challenges en ik dan toch vaak weer op hetzelfde uitkom had ik besloten om wat Cat Hand doet te volgen als een soort tutorial.
Zelf zou ik nooit zoiets maken, maar ik ben wel leuk bezig geweest en ik denk dat ik de rest van de opdrachten ook als tutorials ga maken.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Ziet er leuk uit! Weet alleen niet (meer) wat het snack bag boek project is :-) Zal wel even zoeken!

Jolande zei

Een journaltje van papieren zakjes.
Die zijn hier natuurlijk niet te vinden, dus ik heb het gemaakt van velletjes A4 kraftpapier.
Vind het wel een schattig formaat boekje.

trompke zei

Mooi geworden Jolande!
Heb mijn zakjes binnen en ben inmiddels ook begonnen :-)