vrijdag 6 oktober 2017

P79 3 Colours

In week 39 was de prompt bij de Art Journal Prompts Group 3 COLOURS.
Meestal gebruik ik dan blauw, groen en geel, maar nu kwam er paars in plaats van geel.
Ik heb een hele doos met kaarten, gekocht om te versturen, maar omdat ze allemaal net een paar mm buiten de norm vallen, kost het me bijna 4 euro aan postzegels om er eentje te versturen en dat doe ik dus niet.
Ze liggen daar dus al heel lang en ik bedacht dat ik ze maar beter eens ergens voor kon gebruiken.
En zo knipte ik 3 hortensia bollen uit 3 kaarten en plakte die op een gelliprint achtergrond uit mijn mapje.
Ik stempelde er nog even met paars script overheen en gaf het een paarse rand met inkt.
Bij de Action kocht ik laats een draagbaar doosje, met aan de boven- en onderkant 14 vakjes.
Naar zoiets was ik al heel lang op zoek om uitgeknipte letters op alfabet in op te bergen.
Ik heb wat folders zitten verknippen en inmiddels een klein voorraadje gemaakt en dat kwam nu heel goed uit, want het zoeken naar groen letters was nu zo klaar.

1 opmerking:

Margriet zei

Toch mooi dat je die kaarten nog kan gebruiken! Ik vind het een hele mooie pagina geworden.