donderdag 26 oktober 2017

P299 Vogelboek les 3

Voor les 3 EEN NESTJE MET EIEREN was het de bedoeling om een nestje met eieren erin te schilderen.
Daarnaast een strook mooi papier te plakken met ook eieren erop waar je inschrijft wat je koestert.
Het nestje heb ik (uiteraard) niet geschilderd, maar met strookjes geknipt uit tijdschriften een collage gemaakt.
Omdat ik het wel leuk vind om op elke pagina muzieknoten terug te laten komen, heb ik er ook strookjes muziekpapier tussen geplakt.
De strook ernaast heb ik overgeslagen, ik werk op enkele pagina's i.p.v twee naast elkaar, dus dan zou het nestje wel heel erg klein worden, maar eigenlijk wil ik dit  een vogelboek laten zijn en niet over mij.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een leuk idee om het nest zo te maken! Leuke pagina. Ik ben begonnen aan pagina 1, maar het wil niet echt vlotten.

Jolande zei

Wat leuk dat je ook mee gaat doen.
Ben benieuwd wat je gaat maken, wie weet vlot het vandaag beter.