woensdag 27 september 2017

P270 Vogelboek les 2

Les 2, BLACKBIRD, was het maken van een verbondenlijn tekening, maar daar ben ik niet eens aan begonnen :-)
Ik heb een silhoutte van een merel uitgeprint en daar een stencil van gemaakt.
Op het stencil heb ik met een zwart Neocolor II krijtje gekrast en het toen met mijn vinger in de vorm geveegd, het snaveltje maakte ik zo oranje.
Aan de boven- en onderkant plakte ik washi tape.
Wel volgens de les legde ik aan twee kanten van het blad stroken papier  met ruimte ertussen, zodat de tekst op een strookje in het midden kwam te staan.
Ik heb de tekst wel helemaal van links naar rechts  en van boven naar beneden geschreven, dus over de strookjes papier heen en daarom is het niet als hele tekst leesbaar.
Deze pagina is weer heel anders dan de eerste, maar ik vind hem ook erg leuk geworden en heb er met veel plezier aan gewerkt.

1 opmerking:

Margriet zei

Ik vind hem erg mooi!